سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه جاهلیت مدرن

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 93/7/24:: 8:11 صبح

به زبان آوردن سخنان کفرآمیز در زمان حاضر بسیار بدتر از به زبان آوردن همان سخنان در زمان صدر اسلام است: آن زمان دانش کمی داشتند، ابزارهای شناخت و معرفت محدودی داشتند، بینش علمی حاصل از علوم و معارف بشری ناچیز بود، بت می پرستیدند، و . . .

یقیناً بالاترین نعمت؛ وجود حجت الهی در زمین است چه پیغمبر باشد چه امام معصوم، چه امام حاضر باشد چه امام غائب از نظر ولی حاضر در قلوب و در چشم منتظران. این روایت متواتر از شیعه و سنی بر این مطلب گواه است: «لولا الحجه لساخت الارض باهلها». اعتراف نکردن به برتری امام یا اذعان به برتری فردی بر همگان همان کفر عملی است.

هیچ کس را نمی توان بالاتر از امام زمان عج الله تعالی فرجه دانست، نه امام راحل و نه رهبر فرزانه انقلاب نیز بالاتر از امام معصوم نیستند، حتی اگر افراطیون بخواهند این دو شخصیت را با چاپلوسی بالا و بالاتر ببرند، اصلاً وجود این شخصیتها از چنین کفریات مبّراست و در کلام ایشان نیز به صراحت آمده که افتخار می کنند پیرو و یاور امام زمان عج الله تعالی فرجه باشند.

وجود افرادی مانند گوینده سخن زیر از مصادیق جاهلیت مدرن است که تفکری افراطی در اندیشه اسلامی است، تفکری معادل تفکر داعش و طالبان و سلفی ها و . . ، آنها که دنیای بدون حضور حجت خدا را می طلبند.

«بینی و بین الله بین نعمت‌هایی که خدا به ما داده است، نعمتی بالاتر از نعمت وجود مقام معظم رهبری سراغ ندارم  . ایشان مصداق بارز «و ایّدهم بروح منه» هستند».

 

پانوشت: سخن فوق گفته ریاست مؤسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی در قم می باشد.

 

انتشار در تاریخ 23/7/93





بازدید امروز: 100 ، بازدید دیروز: 99 ، کل بازدیدها: 403614
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ