سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرشی دیگر

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 93/8/7:: 8:26 صبح

دیروز این شعر را ویرایش کردم:

یا رب این باب الحوائج علی اصغر است

بابش اگر بگشاید بسی هم اکبر است

هر کسی را سوی این در راه نیست

باب اویم این خدایم داور است

گرچه دیر آمد به میدان شیرخوار

بر تمام لشگر و سرباز او افسر است

آخرین تیر است هدف باید زدن

آنچه دارم می دهم گواهش این سر است

می رسد بانگ قیامت گر بیافتد قطره ای

من خضاب کردم به خون این بهتر است

یک قدم بر خاک نگذاشت سرباز من

سینه ام را برگزید چون که عرشی دیگر است

. . . . 

شاید این غلام به عنایت خاصه مولا حسینی شود.

خدا رحمت کند پدرم را. ان شاء الله مرقدش نورانی، روح و روانش رضوانی، در محضر سیدالشهداء مهمانی، نامش امام زمانی، یادش جاودانی، و دعایش برای این غلام زندگانی شود. آمین رب العالمین.

انتشار: 6/8/93 چهارم محرم توسط دکتر سیدمهدی موحد ابطحی (غلام)





بازدید امروز: 31 ، بازدید دیروز: 86 ، کل بازدیدها: 404941
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ