سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جانم حسین

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 93/8/12:: 2:0 صبح

فدای حسین و زینبش

 فدای حسین و خواهرش

فدای حسین و دلبرش

آهسته ران جانم حسین این هنگامه را افسانه شو

وآنگـه به جانِ خواهرت جانـانه شو جانـانه شو

مادر وصایت کرده است خواهر فسونت می کند

گو با حسینم راز من افسانه شو افسانه شو

شمعـی گلـی پروانه ای گلهـای وی افسـانه ای

زینب حسینم شمـع تو پروانـه شو پروانه شو

عُشّاق وی مستانـه اند مستان وی دیوانـه اند

زینب برو عاشـق بشـو دیوانه شو دیوانه شو

آئین وی دلدادگی، ایثار دل مردانگی

زینب حسینم دیـن تو مردانه شو مردانه شو

باید به وی واصل شوی هر سو به وی مایل شوی

زینب تو بی حائل بشو مستانه شو مستانه شو

با بوسه ای ساقی بشو میخانه ای بانی بشو

وآنگه شراب عشـق را پیمانه شو پیمانه شو

من یک غلام از صد هزار آقایِ من مولا حسین

ای حبّ و احسانش مرا قلاده شو قلاده شو

من بنده ای جان بر کفم آقایِ من مولا حسین

ای حبّ و احسانش مرا قلاده شو قلاده شو

(مستفعلن × 4 بحر رجز مثمن سالم)

ما حسینی شدیم، پدرمان نیز حسینی شد، شما نیز حسینی شوید.

انتشار در 12/8/93 توسط غلام (دکترسیدمهدی موحدابطحی)





بازدید امروز: 65 ، بازدید دیروز: 99 ، کل بازدیدها: 403579
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ