سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا از خدا دورم؟

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 90/8/1:: 6:2 عصر

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

چرا  از خدا دورم؟

دکتر سید مهدی موحد ابطحی

1. وقتی که برای نماز   و راز و نیاز بر خواسته ام، سستی و تنبلی و چرت و رخوت بر من غلبه کرد.

2. در حین نماز سستی و تنبلی مرا از مناجات باز داشت.

3. آن وقتی که قصد کردم درون را پاک سازم، گرفتاری برایم پیش آمد و قدمم سست شد.

4. آن وقتی که به مجلس توبه کنندگان نزدیک می شدم، قدمهایم به خاطر گرفتاری و مشغله لرزان شدند.

5. به حق الهی استخفاف داشتم و دور افتادم.

6. از خداوند و یاد خدا روی گردان شدم و بدم می آمد.

7. در مقام تکذیب و دروغگویان قرار گرفتم و دور افتادم.

8. نعمتهای الهی را شکر گزاری نکردم و محروم ماندم.

9. از مجالست با علماء پرهیز داشتم، آنها را گم کردم و خوار ماندم.

10.                    در میان غفلت زدگان بودم و از  رحمت حق مایوس شدم.

11.                    با جلسات بیکاران و باطل کننده های عمر انس گرفته و با آنها خلوت داشته ام.

12.                    شنیدن دعا و صدایم برای خداوند ناخوشایند شده است.

13.                    به مجازات جرم و گناهان خویش از خدا دور افتاده ام.

14.                    از بی شرمی و بی حیایی خود از منبع حیا (خدا) دور افتاده ام.

 

 هرکه خواند و پسندید، برای گذشتگان من و خودش طلب رحمت نماید.

 





بازدید امروز: 22 ، بازدید دیروز: 12 ، کل بازدیدها: 404802
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ