سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنت النبیِ ذوالشهادتین؟

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 94/12/22:: 9:43 عصر

اولی و دومی هنگام صدور خطبه فدکیه کافر و نجس شدند!

نکته ای درباره مصائب حضرت زهرا عرض می کنم:

این که مصائب جسمی و روحی وارده بر آن حضرت را در جلسات و منبرها و محفلها بازگو کنیم اما از جایگاه اصلی ایشان غافل شویم، نوعی تقلیل دادن شأن و مقام و منزلت آنهاست، صرفا برای تحریک عواطف شنوندگان تا بگریند!

به طور مثال: این که فدک را از ایشان گرفتند و ایشان با خواندن خبه فدکیه نتوانستند آن را پس بگیرند، نشانه مظلومیت ایشان است اما مهمتر از آن این است که، از ایشان شاهد خواستند در حالی که همه می دانستند ایشان مطهره و صدیقه هستند و دروغ نمی گویند. پس مطالبه شاهد از ایشان کردن یعنی نپذیرفتن حرف ایشان، یعنی قبول نکردن صداقت و طهارت ایشان، یعنی نپذیرفتن قرآن (آیه تطهیر)، و این یعنی کافر شدن به قرآن، کافر شدن به دین اسلام. یعنی نجس شدن اولی و دومی! [اگر قبل از آن کافر نشده بودند!]

ای کاش منبری ها و خطبا آنقدر خالصانه بودند که به صراحت کفر آن دو ملعون را به خاطر شاهد خواستن از حضرت زهرا (ع) در آن روز اعلام می کردند.

قضیه خزیمة بن ثابت اوسی ملقب به ذوالشهادتین این استدلال مرا تأیید می کند. ذوالشهادتین نه معصوم بود نه جزو آیه تطهیر اما به دلیل ایمان یقینی که داشت سخن پیامبر خدا را تأیید کرد زیرا پیامبر خدا دروغ نمی گفت. آیا تنها دختر آخرین پیامبر که جزو آیه تطهیر هم باشد، می تواند دروغ بگوید؟ می توان از وی برای اثبات سخنش شاهد خواست؟

آیا حضرت فاطمه زهرا برتر از ذوالشهادتین نبود؟

فایل صوتی ذوالشهادتین شدن خزیمه





بازدید امروز: 63 ، بازدید دیروز: 44 ، کل بازدیدها: 404887
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ