سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در انتظار احیای قلب!

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 95/3/4:: 2:25 صبح

در انتظار احیای قلب!

خواب عجیبی دیدم صبح نیمه شعبان!

«خوابدیدم مشغول انجام اقدامات پزشکی برای احیای یک قلب هستم!  

در حجره مدرسه علمیه ای بودم بسیار شبیه مدرسه صدر اصفهان!  

برخی روحانیون و طلاب رد می شدند و در حیاط مشغول خود بودند!

اما کسی به احیا توجهی نداشت و کمکی به من نمی کرد و اهمیتی نمی دادند!»

وقتی بیدار شدم، تعبیر زیر به ذهنم رسید: دلها مرده اند حتی دلهای اهل علم (علمای دین) و دیگر دارو و درمان فایده ای ندارد بلکه باید احیاء و ماساژ قلبی انجام داد تا منتظر ظهور امام زمان گردند!

امروز چندین بار در مسیر کار و منزل، به فکر فرو رفتم تا راهی برای زنده کردن قلب و دل پیدا کنم! یاد زیارت امام حسین علیه السلام افتادم! و هم در مسیر رفت و هم مسیر برگشت، آن را با صد لعن و صد سلام خواندم. امشب نیز نکته عجیبی به ذهنم عنایت شد که فردا آن را مطرح می کنم (در همین صفحه) ان شاء الله.

 

 





بازدید امروز: 29 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 404516
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ