سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژنرالهای ایران

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 96/10/16:: 11:44 صبح

ایران به ژنرالهایی در مناطق مختلف جهان نیاز دارد تا مانند سیدحسین موسویان در جبهه های پنج گانه به مبارزه و مقاومت و پیشروی بپردازند.

جبهه اول را می توان مدیون موسویان دیپلمات ایرانی دانست که منفور دولت احمدی نژاد شد و به آمریکا مهاجرت کرد و هم اکنون استاد دانشگاه است. سخنرانی ها و موضع گیری ها و نوشته های وی در راستای تقویت جایگاه ایران در جهان و تذکرات اصلاحی به مسئولان ایرانی است. چند نفر دیگر نیز باید وی را در جبهه علوم سیاسی و روابط بین الملل همراهی کنند. الزامی نیست که همرزمان موسویان سفیر یا مقامات سیاسی ایران باشند (اگرچه سفیر ایران در لندن یعنی حمید بعیدی نژاد گزینه مناسبی است) بلکه می توانند اعضای هیأت عملی دانشگاههای مختلف آمریکا و اروپا و آسیا باشند. کم نیستند ایرانیان و ایران دوستانی که کاندید چنین مبارزه ای هستند.

جبهه دومی که این ژنرالها باید همرزمی کنند، امور قضایی و حقوق بین الملل است. وکلا و حقوقدانانی باتجربه در کشورهای مختلف یا اساتید هیأت علمی حقوق نیز باید به این همرزمی دعوت شوند (ایرانی یا ایران دوست). مسائل مختلف از جمله حقوق بشر نه فقط در سطح گزارش دهی بلکه در سطح گروههای علمی دانشگاههای مختلف و در همایشها و مجلات باید بازسازی و پردازش شود. 

جبهه سوم این ژنرالها را ایرانیانی مبارزه خواهند کرد که در مجامع بین المللی عضویت دارند مانند سازمان یونسکو، سازمان جهانی سلامت، سازمان ایکائو، سازمان فائو، سازمان صلیب سرخ جهانی و و و و

جبهه چهارم ژنرالها، کارآفرینان و سرمایه گذاران بزرگ ایرانی و حتی غیرایرانی هستند که می توانند امواج انقلاب چهارم صنعتی را به دانشگاهها و فضای کسب و کار ایران وارد نمایند تا عقب ماندگی را سریعتر جبران نمایند. تجربه اینان می تواند استارتآپ های ایرانی را توسعه و جهانی نماید و جهشی در اشتغال ایرانیان بوجود آورد.

جبهه پنجم ژنرالهایی هستند از جنس فرهنگ: فعالانی از گردشگری و تأثیرگذارانی با فعالیتهای انسان دوستانه (مانند نرگس کلباسی) که ارزشهای انسانی و اسلامی را ترویج می نمایند. اینان محدود به مرزهای جغرافیا نیستند، محدود به فرهنگ و زبان نیستند، اینها متعالی هستند.

 

متن کامل این نوشتار برای ژنرالهای مورد نظر ارسال خواهد شد.





بازدید امروز: 31 ، بازدید دیروز: 99 ، کل بازدیدها: 403545
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ