سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روحانیت علیه روحانی؟!

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 96/10/23:: 7:57 عصر

روحانیت علیه روحانی!؟

یکی در کسوت روحانیت به جنگ حسن روحانی درآمد!

وی مهدی شب‌زنده دار از حوزه علمیه قم است که ادعا کرده حاضر است جانش را کف دستش بگذارد! حتی تهدید کرده که حوزه های علمیه را علیه وی خواهد شوراند! وی رییس جهمور را به بیسوادی و درس نخواندن نیز متهم کرده است!

این خشم خروشان از سخنان منتخب ایران برخاسته است که در دیدار با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی ایراد شده است. جمله رییس جمهور این بود: "همه باید انتقاد شوند و استثناء ندارد. تمام مسئولین در کشور قابل نقد اند. ما در کشور معصوم نداریم مگر اینکه یک وقت امام دوازدهم ظهور کرد که‌ آن وقت هم می شود نقد کرد. پیغمبر هم اجازه نقد می‌داد بالاتر از پیغمبر که در تاریخ نداریم. وقتی پیغمبر صحبتی می‌کرد یک نفر بلند می شد و می‌گفت «أ من الله ام منک؟" حرف خودت است یا خدا وحی کرده است؟ اگر می گفت "من الله" که هیچ امر خداست اما اگر می‌گفت "منی" طرف مقابل می‌گفت قبول ندارم و نقد می‌کرد. ما در زمان حکومت معصوم هم نقد را داریم ."

رییس جمهور روحانی درست گفته و با اعتقادات شیعه نیز جور در می آید و آقای شب زنده دار سخن روخانی را درست نفهمیده! رییس حمهور روحانی نگفته که شخص پیامبر یا امام زمان قابل نقد است بلکه گفته زمان ایشان هم می شد و می شود نقد کرد. استدلال روحانی درست است که غیرمعصوم را می شود نقد کرد ولی در ایران، خیلی ها برخی را در مقام عصمت قرار می دهند تا نشود ایشان و اذنابشان را نقد کرد.

 

 





بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 56 ، کل بازدیدها: 404637
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ