سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخنگوی ایران؟!

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 94/1/8:: 2:36 عصر

مواضع انقلابی رسمی که توسط رهبران عالی ایران اعلام می گردد، در سالهای اخیر تغییرات فاحشی داشته اند ولی این مواضع از مسیرهای دیگری همچنان بدون تغییرات چشمگیر اعلام می گردد. منظورم سخنانی نیست که در داخل ایران و برای تأمین خوراک ذهنی توده مردم تولید می شود، بلکه سخنانی است که به عنوان مواضع رهبر عالی ایران یا مواضع سپاه پاسداران تلقی می شوند. بنابراین، سخنگوی انقلابی خارج از ایران نیز داریم.

1. مهمترین آنها موضع گیری دبیر کل حزب الله لبنان است. سید حسن نصرالله در سالهای اخیر سخنانی را بیان می کند که بازتابی از نگفته های انقلابی ایران است. دلایل و شواهد زیادی هست که می توانند این وابستگی را نشان دهند.

حسن نصر الله

2. آیا دبیر کل جنبش انصارالله یمن نیز سخنگوی دیگری برای اعلام مواضع انقلابی ایران است؟

 

عبدالملک الحوثی

 

3. محسن رضایی:

شواهد و مستندات زیادی هست که وی به عنوان تریبون علنی و  رسمی اما مخفی برای مواضع سپاه پاسداران ایران یا مواضع انقلابی مسئولان حاکم ایران عمل کرده است (اگرچه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد):

- نامه ای با خطاب «برادر عزیزم محمد الضیف فرماندهی گردانهای قسام» و با امضای «فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نوشته شده در تاریخ 18 رمضان 1435 و منتشر شده در تاریخ دوم مرداد 1393 !

- نامه ای با خطاب «دبیرکل جنبش انقلابی حزب الله لبنان برادر گرانقدر و مجاهد، جناب آقای سید حسن نصرالله» و با امضای «برادرتان» منتشر شده در تاریخ بیست و سوم مرداد 1393 !

- نامه ای با خطاب «برادر عبدالملک الحوثی، رهبر عالیقدر یمن» و با امضای «فرمانده سابق سپاه پاسداران» منتشر شده در تاریخ هشتم فروردین 1394 !

یقیناً ایشان با چراغ سبز و توصیه و دستور مسئولان کشوری و لشگری و رهبری به نگارش دست زده است.

سخنگوی ایران

انتشار در جزیره علم در تاریخ 8 فروردین 94 توسط دکتر سیدمهدی موحدابطحی





بازدید امروز: 128 ، بازدید دیروز: 142 ، کل بازدیدها: 405180
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ