سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کم گفته های دوران پیامبر

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 93/9/30:: 10:41 عصر

28 صفر سالروز شهادت پیامبر اسلام ختم المرسلین است. قضایای زیر قابل تأمل و دقتند:

1. صبح روز 28 صفر به پیامبر خبر دادند ابوبکر جای ایشان در مسجد ایستاده تا امام جماعت مردم شود! پیامبر علیرغم تب بالایی که در اثر مسموم شدن پیدا کرده بودند، به دو پسرعمویشان علی و ابن عباس دستور دادند زیر بغلهای ایشان را گرفته و به مسجد ببرند. آنقدر پیامبر ناخوش و تبدار بود که پاهای ایشان بر زمین کشیده می شد. پیامبر وسط نماز رسیدند و عبای وی را گرفته و عقب کشیدند و خود به طور نشسته به اقامه نماز جماعت پرداختند. نتیجه می گیریم:

- نماز سنیان باطل است.

- نماز کسی که علی علیه السلام را قبول ندارد، باطل است.

- به هم زدن چنین نمازواره ای گناه که نیست بلکه امر به معروف و نهی از منکر هم هست. 

- قابل توجه کسانی که به نماز سنیان در مکه و مدینه اقتدا می کنند و مجوز کار خود را افتاء برخی بزرگان گذشته و حال می دانند!

- این عملکرد پیامبر مستند به قرآن است زیرا هر کاری که بدون ولایت علی علیه السلام باشد بی اعتبار است حتی پیامبری پیامبران و نبوت انبیاء و ابلاغ رسالت رسولان. قبول ندارید!؟ این آیه را بار دیگر بخوانید و کمی تأمل کنید و به فکر فرو روید: یا ایها الرسول بلّغ ما انزل الیک من ربک فان لم تفعل فما بلّغت رسالته. وقتی خدا ابلاغ رسالت از خاتم الانبیاء را بدون ابلاغ ولایت علی علیه السلام  قبول ندارد (که هیچ بنده ای گرامی تر از ایشان نزد خدا نیست) پس وای بر ما و شما و دیگران!

2. پیامبر قبل از وفاتش دستور به تجهیز لشگر اسامه در دو منزلی شمال مدینه داد و اسامی برخی (از جمله ابوبکر و عمر) را نیز به طور صریح اعلام کرد که نباید در مدینه بمانند و باید به لشگر اسامه بپیوندند ولی این دو با خبرچینی دخترانشان که از زنان پیامبر محسوب می شدند (یعنی عایشه و حفصه) دستور پیامبر را مخالفت کرده و خود را به مدینه رساندند تا خودشان جانشینی برای پیامبر تعیین کنند.

- مخالف با دستورات پیامبر مخالفت با خداست زیرا قرآن می فرماید: ما اتاکم الرسول فخذوه و ما نهاکم عنه فانتهوا، گناه کبیره ای که نشان از بی ایمانی و کفر است. پس این دو نفر لااقل از این تاریخ به طور علنی کافر شدند (اگر قبلش کافر نشده باشند).

3. 

انتشار در تاریخ 30/9/93 توسط دکتر سید مهدی موحدابطحی





بازدید امروز: 23 ، بازدید دیروز: 164 ، کل بازدیدها: 407332
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ