سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیطان می ستاید

ارسال شده توسط Mahdi Movahed-Abtahi در 90/8/22:: 9:10 صبح

دکترسیدمهدی موحدابطحی

شیطان می ستاید:

خیلی دوست دارم خودم را به بدنت بمالم، یک احساس عجیبی در من ایجاد می شه: تو یک کمی مثل من می شی، هرچی بیشتر خودم را به تو بمالم، بیشتر مثل من می شی، برای این که من تو لمس کنم و خودم را به تو بمالم کافیه تو بازار و پیاده رو و هر جای شلوغ حرکت کن و خیلی بی تفاوت رد شوی تا شانه ها و دستها و بدنت به یک نامحرم برخورد کنه، یا وقتی مشتری میآد، جنس را که به او می دهی، دستت را هم به دستش بزن! به همین راحتی من خودم را به تو می مالم. دیدی کاری نداشت! حالا تو مثل من شدی: یک شیطونچه! دیدی چه راحت مثل من بی غیرت و بی عفت شدی! هه هه هه هه هه

دوست داری فرشته ها را به پرواز درآری؟ مثل بادبادک هواکردن؟ مثلا فرشته هایی که مرتب به خانه شما سر می زنند و بالای سر خانه شما پر می کشند؟ کافیه صدای موسیقی را بلند کنی تا یکی دیگه نیز بشنوه، مهم نیست مجوز داره یا نداره، مهم اینه که بلندش کنی، همین. اونها که رفتند، خودم می آم، مرتب هم می آم، اصلاً شریک خانه تو می شوم!

تا به حال به عورت مادرت نگاه نکرده ای؟ می خواهی نگاه بکنی؟ می دونی اگر این کار را انجام بدهی، چه حسی پیدا می کنم؟ من همان حسی را پیدا می کنم که تو نگاه به صفحه نرد و شطرنج می کنی! بیشتر شطرنج بازی کن تا من حس نگاه به عورت مادر تو را پیدا کنم: اصلاً نگو که این کار بی غیرتیه، بی عفتیه، چون این کار برای شما واقعیت نداره و مثل بازی نرد و شطرنجِ بدون برد و باخته، اما برای من واقعیه، یعنی واقعاً بیشتر سراغت میام: یعنی بی غیرتی و بی عفتی تو!

تا به حال با خدا جنگ نکرده ای؟ می خواهی با خدا جنگ کنی؟ کاری که نداره: نزول خوری کن، پول ربا بگیر، اسمش را هرچی می خواهی بگذار، مهم نیست. همین که دلت می گه این پول حلال نیست، برای جنگ با خدا کافیه! دیدی چه راحت می تونی با خدا بجنگی! حالا تو شدی سرباز من و خودم به تو دستور می دهم!

آدم خواری چطوره؟ به خصوص مرده خواری؟ دوست داری تجربه کنی؟ کسی نمی فهمه که تو آدم خوار بلکه مرده خوار شدی! کافیه بدی و عیب یک کسی دیگه را رو کنی، نه تو رو خودش بلکه پشت سرش و وقتی او نیست! من احساس سیری می کنم وقتی این کار را انجام می دهی، احساس حرام خوردن خیلی برای من جالبه، هرچی تو بیشتر از بدی و عیب دیگران رو کنی من قدرتم برای گناه و فحشاء و بدکاری بیشتر می شه! حتی خودت نیز تمایل به گناه و فحشاء پیدا می کنی، دیگه حرام خوردن برایت آسان و حلال حوردن برایت سخت می شه! اگر لقمه حلال پیدا کنی اول حرامش می کنی و بعد می خوری!





بازدید امروز: 142 ، بازدید دیروز: 95 ، کل بازدیدها: 407287
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ